De ce ar trebui sa-ti faci blog

Online

Dupa ce am scris de ce nu ar trebui sa-ti faci blog a venit timpul sa ne uitam si la reversul medaliei.

Ar trebui sa-ti faci un blog daca:

  • ai ceva de zis
  • nu esti analfabet
  • esti serios si profesionist
  • intelegi cum te poate ajuta blogul

Cum te poate ajuta blogul?

Blogul te poate ajuta sa-ti imbogatesti vocabularul, sa-ti argumentezi mai bine punctele de vedere, sa cunosti oameni online, etc… Nu insist pe detalii, au scris mult mai bine despre asta Ariel pe Motivonti si Mihaela.

Dincolo de lucrurile legate de dezvoltarea personala, exista si niste beneficii foarte practice.

Blogul te ajuta sa-ti formezi un brand personal, lucru care te poate ajuta sa te angajezi. Poate chiar sa-ti largeasca perspectivele si sa reusesti sa gasesti un job mai apropiat de pasiunile tale, nu doar un loc plictisitor de unde sa vina banii de mancare si chirie.

Sa scrii pe blog inseamna sa-ti expui o parte din personalitatea ta, sa devii transparent, sa lasi oamenii sa te cunoasca.

Asta genereaza incredere iar increderea e principalul lucru care ii determina pe oameni sa lucreze cu tine sau nu. Ca si paranteza, increderea este cauza principala pentru care banii adevarati se fac offline, nu online.

Daca vrei sa lansezi un proiect/afacere online si nu ai bani sa generezi incredere prin advertising atunci blogul poate fi un „asset” extraordinar.

As recomanda sa-ti faci blog inca dinainte de a lansa proiectul, poti incepe sa scrii despre domeniul respectiv, sa creezi continut legat de nisa respectiva si astfel poti vedea ce cauta lumea, cum ajung la tine pe blog, ce probleme au cu produsele/serviciile actuale, ce si-ar dori in plus si multe alte informatii care te pot ajuta sa-ti definesti mai bine planul de bataie pentru ca atunci cand lansezi proiectul sa aiba cat mai multe sanse de reusita.

Mie imi pare rau ca nu am inceput sa scriu mai devreme, inca din 2007, de cand am inceput aventura antreprenoriatului online.

Asadar, nu-ti mai cauta scuze si apuca-te de creat continut.


Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *